Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Erika - 22 oktober 2010 15:52

Finally weekend!!! Har varit så trött hela veckan så det ska bli skönt att relaxa lite :D Ska plugga en hel del, men det blir filmmys också :D


Idag har varit en ok dag. Lyckades ta mig upp i tid imorse, men det spöregnade ute. Så jag och Claire tog bussen in till skolan för att undvika att bli helt genomvåta. Hade sedan tre timmars lektion och min Forensic tutor made my day. Jag kommer ha min poster presentation fredagen den 10 december. Så om jag får hålla min Legal Systems och Methods presentation den 13 eller 14:e december så är det lugnt att jag åker hem den 15:e :D Me is happy, ska ta och maila Fiona nu så att jag vet :D


Gick sen hem i regnet, ja det regnade ända tills dess att jag kom hem. Vadå irriterande?! Var helt genomvåt när jag kom hem, men istället för att duscha och byta om till torra varma kläder blev det en sväng ner till Morrisons för att köpa mat. 


Just nu sitter jag och väntar på att kl ringer så att jag kan gå och duscha och skölja ut färgen ur håret :D Senare ikväll blir det antingen mys framför datan själv med en bra film eller mys med Lauren framför datan med en bra film :D Imorgon blir det myskväll med Catherine och en bra film :D Alla andra är hemma den här helgen och vi andra vill bara ta det lugnt. Men Catherine ska ut ikväll med andra kompisar och imorgon åker Lauren hem. Så det kommer vara jag+1 hela helgen ;D

       Jag som roade mig igår i min Rangers tröja :D

Ovido - Quiz & Flashcards