Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Erika - 6 oktober 2010 20:31

Hade jättekul igår kväll i och med Natasha's party. När jag kom hem efter skolan runt kl 18 blev det Dominos Pizza och presentutdelning. Natasha blev jätteglad för presenterna även om det mest var skojiga saker. Efter det blev det att fixa sig för partyt. Runt tjugo i tio började folk komma men det var först kl tio det blev drag här. Det slutade med att vi hade öl över hela golvet och Natasha, jag, Madison och Lauren var dränkta i öl. 

   Natasha under presentutdelning med sina fina kaninöron :D

      

Lite random bilder, om ni vill se fler så ligger alla ute på Facebook :D


Idag har annars varit extremt seg. Gick in till skolan kl 11 för att ha en timme tutorial som kändes helt onödig. Gick i alla fall fastän jag var så sugen på att inte gå imorse. Betalade sedan Emelie för biljetterna till Loch Lomond och Edingburgh som hon lagt ut pengar åt mig till (eh weird svenska). Var sedan duktig och kom ihåg att gå till banken. Var med i huvudet idag ;D Så nu har jag ett skotskt bankkonto och borde få kortet nästa vecka :D


Funderar allvarligt på att tatuera mig igen, den här gången antingen på handleden eller precis bakom örat. Det är skitbilligt här, typ 20 pund och sen ska jag även pierca mig. Låter coolt, men det blir bara toppen av örat (där du har Sara). Ska försöka göra det under nästa vecka :D Mamma, du behöver inte oroa dig för hygienen, dit jag ska gå är dom jätte noga och tydligen otroligt duktiga :D

   :D

Ovido - Quiz & Flashcards