Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Erika - 30 oktober 2010 17:31

    

Min nya lugg och sminkningen Laura gjorde på mig igår :D

      

Mina djävulshorn :D

                 Grace, Claire, Chloe och Courtney :D   David och Madison :D   Laura, jag och Madison :D   Claire och Grace :D   Claire, Grace, Laura och Catherine :D   Random pictures från igår :D Det var så otroligt kul!!!!

Av Erika - 30 oktober 2010 15:39

Mår jag hur bra som helst :D Drack en hel del igår kväll och var rätt så full. Tror jag hällde i mig 5 shots och 3 vodka/lemon och en vodka/cola. Alla drinkar kostade liksom 1 pund så det var ju hur billigt som helst! Var inte ens lite onykter utan väldigt onykter efter bara en timme. Rummet snurrade till och med efter det att jag lagt mig. Kommer dock ihåg allt så det är ju positivt :D Trodde jag skulle ha världens värsta baksmälla idag men mår hur bra som helst. Vaknade kl 10 imorse och var klarvaken. Hoppade in i duschen (dansade massa igår och hade många som spillde alkohol över mig) och käkade sedan frukost. Gick sedan in till stan för att handla grejjerna till imorgon. Hittade allt utom en kamoflage färgad tröja så det blev en enkel svart topp istället :D


Ikväll blir det bara chill i lägenheten. Tror dom andra ska gå runt till festerna i lägenheterna runt omkring men jag har en del läxor att göra och ska sen upp i lagom tid imorgon. Kommer bli intressant på måndag då jag börjar kl 9. Får nog se till att inte dricka så mycket imorgon helt enkelt ;D

   Puss på er <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards