Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

England-Montenegro...

Av Erika - 13 oktober 2010 02:02

Vet inte hur det blev i den matchen för istället såg vi på Skottland-Spanien. Snacka om stämning när man satt i ett rum fullt med skottar ;D Bra match var det också men lite deppigt blev det när Skottland förlorade med en boll. Grymt impad var jag i alla fall, dom lyckades göra två mål på Spanien, jag kan inte ens komma ihåg när vi gjorde det sist och Spanien hade i alla fall hälften av alla sina stjärnspelare :D So go Scotland!


Efter matchen stannade vi kvar i Student Union då det var karaoke! Skitkul var det, verkligen värt att stanna kvar några extra timmar. Gick hem vid 12:00 och har nu druckit en kopp te och käkat lite frukt. Var jättehungrig, käkade senast runt kl tre så det var verkligen på tiden ;D


Nu ska jag i alla fall hoppa i säng, har en hel del jag måste göra i morgon så måste gå upp i lagom tid (runt halv tio kanske). Ska dessutom gå in till stan för att köpa en skrivare vilket kommer totalt ta mig runt två timmar. Ska försöka komma iväg efter lunch (mellan ett och två) så att jag har hela eftermiddagen och kvällen på mig att fixa det jag inte hinner innan lunch. Måste plugga inför provet på torsdag (inte betygsavgörande tack och lov) och sedan skriva ihop min case note. Nu vet jag i alla fall vad fallet handlar om så det borde gå bra :D


Godnatt på er <3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards