Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Fest nummer 1!

Av Erika - 29 oktober 2010 23:04

Ikväll blir det av till Fat Sams för första Halloween festen den här helgen. Ska ha min svarta studentklänning, högklackade svarta skor och röda djävulshorn. Jupp I'm the devil! Lauren har fixat mitt smink och jag har klippt av min lugg, så nu har jag hellugg. Den är inte riktigt bra, men den duger. Får gå iväg och klippa mig ordentligt eller fixa den själv. Blir nog bra. Kul kommer det i alla fall bli ikväll. Här har förberedelserna pågått sen kl 18. Allvarligt!  Idag är vi lite blandat, två maskeradbruttor, tre djävlar, en leopard, en katt, en häxa och en vampyr :D Bra blandning eller hur ;D


Imorgon, när jag väl vaknar, blir det en sväng in till stan för att handla grejjerna till Söndag kväll. Vad som ska köpas:

  1. Ett par shorts
  2. Dogtags
  3. En kepa
  4. En kamouflagefärgad topp

That's it :D Imorgon kväll kommer det vara en massa husfester men jag kommer sätta mig och plugga!!! Har inte mycket annat att välja på eftersom jag inte kommer vara här på Söndag utan vara i Edingburgh hela dagen. Så plugg blir det imorgon :D


Nu ska jag fixa det sista och sen blir det party!!!!!

 
 
Ingen bild

Mamsen

30 oktober 2010 11:53

Ha det så himla kul hjärtat!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards