Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Nattinlägg

Av Erika - 31 oktober 2010 04:04

Tror jag håller på att bli sjuk... Kliar i halsen och har ont i ena örat... Hoppas att det inte är något utan att kroppen bara reagerar på att jag fått lite för lite sömn. Har i alla fall bestämt mig för att ställa in mitt festande imorgon kväll, kommer annars inte klara att gå till skolan på måndag, känner det på mig och håller jag på att bli sjuk är det nog bra att ta det lugnt. Är ju dessutom inte lika på att festa som dom andra jag bor med ;D Gör inte så mycket att jag fixat kläder tills imorgon för det var billigt och saker som jag definitivt kan använda igen. Men är dock inte helt 100 på om jag ska stanna hemma. typ 99.9% säker ;D Får se lite hur jag mår imorgon, ska i alla hur jag än mår åka till Edingburgh :D


Så varför bloggar jag kl 3 på natten? Insomnia... Har haft jättesvårt att sova dom senaste tre veckorna och trodde det skulle vara noll problem idag då jag var uppe tidigt och hållit igång hela dagen, men icke sa nicke. Är helt klarvaken. För mycket som snurrar i huvudet för att jag ska kunna sova. Kom på att det ju byter till vintertid nu inatt så får i alla fall en extra timme att sova imorgon :D That makes me happy :D


Btw, Elin du kanske vill skypa imorgon kväll? Tror som sagt att jag kommer vara hemma :D


Nu ska jag nog försöka sova, ska ju upp kl tio så att jag hinner duscha innan jag ger mig iväg för att möta Emelie :D Så god natt på er <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards