Alla inlägg under oktober 2010

Av Erika - 2 oktober 2010 20:27

Blev dock en väldigt kort shoppingdag då flickorna inte vaknade förrän kl ett. Kom in till stan ungefär två och hade då till halv sex på oss att shoppa. hade planerat att handla en massa saker men tack vare tidspressen så blev det bara en iPod och hårfärg :D Hade tänkt köpa iPoden på HMV men när vi kom dit och hade väntat på hjälp i en 10 min så visade det sig att dom inte hade några kvar. Jag böev extremt sur och deppig. Chloe sa då att dom hade på Currys och jag muttrade bara att jag kanske skulle gå dit senare. Sagt och gjort, två timmar senare kommar jag in till Currys och dom har två kvar. Så jag kastade mig över en och blev helt plötsligt jätteglad ;D


Så nu sitter min fina iPod Classic på 160 gb i datan för att laddas medan min andra sitter i väggen och laddas. So happy :D


Men gud vad slut jag var när vi kom hem! Tvingade mig att käka och så vilket ledde till en massa prat, surfade sedan på nötet och tvingade mig själv för 30 min sen att färga håret. Så just nu sitter jag och väntar på att timern ska säga att tiden är ute :D


See ya'll soon ;D

Av Erika - 1 oktober 2010 00:20

Var uppe tidigt imorse och duschade + käkade frukost (inte samtidigt). Kom sedan 20 min för tidigt till skolan men det var lugnt, hann göra lite läxor. Hade sedan lektioner fram till kl 4 då jag gick hem. Efter att ha gått i ca 20 min ser jag Claire en bit framför mig. Passar på att skrämma henne och fick sen sällskap hem :D Hemma blev det käk, det första jag käkade sen frukost så var lite svag vid det laget. Bytte sedan om och gick in till dansen. Dansade i en timme, ganska kul men lite för långsamt tempo, hann bara lära oss två åttor. Kul var det i alla fall :D


Något som var jättekul var att mina kläder kom idag :D Tack mamma <3 Claire kollade igenom posten i köket och bara "Erika I think you're clothes have arrived". Jag tittade på henne som hon var dum i huvudet, fanns ju inget paket i köket, innan hon viftade lappen i ansiktet på mig. Det var ett leveransmedelande men på det stod det att det lämnats hos lägenhet 11. Jag blev lite shockad och Claire snodde lappen och gick upp till flat 11. Ja där var mitt paket. Tydligen så hade ingen varit hemma hos oss så dom lämnade paketet hos nästa lägenhet då dom inte bara kan lämna det i trapphuset. Blev jätteglad och började packa upp. Nu är min garderob i alla fall mer än halvfull :D


Tydligen så funkar våra tvättmaskiner igen så ska tvätta om det jag tvättade för hand då jag inte är riktigt säker på att dom verkligen är helt igenom tvättade. Bättre det än att få eksem av tvättmedlet ;D


Imorgon har jag tre timmar skola, ska fixa banken och sedan är det helg :D Nice!

Ovido - Quiz & Flashcards